Firma Xerox ogłosiła dzisiaj, że przystąpiła do programu Gartner Peer Insights Customer First. Obecnie Xerox jest jedynym dostawcą usług zarządzania drukiem w rozproszonym miejscu pracy, który zdobył odznakę Customer First.
Otrzymanie tej plakietki oznacza zobowiązanie Xerox do pozyskiwania w pełni reprezentatywnych opinii klientów i wykorzystywania tych opinii do kształtowania przyszłości produktów i usług firmy. „Wierzymy, że bycie dostawcą usług zarządzania drukowaniem na pierwszym miejscu klienta jest świadectwem niesamowitej pracy, jaką wykonujemy każdego dnia w firmie Xerox” — powiedział Mike Feldman, prezes działu Americas Operations and Global Document Services w firmie Xerox.
„Zobowiązujemy się wspierać naszych klientów poprzez dostarczanie najwyższej klasy rozwiązań transformacyjnych, które są oparte na chmurze, produktywne i bezpieczne. Będziemy nadal słuchać naszych klientów i rozszerzać nasze usługi, aby sprostać ich zmieniającym się potrzebom”. W ramach programu Gartner Peer Insights firma Xerox zebrała opinie klientów z wielu branż i regionów geograficznych, aby zebrać obiektywne opinie na temat wdrażania i korzystania z usług Xerox Managed Print Services.
Najnowsze recenzje od globalnej bazy klientów Xerox obejmują: Xerox: Partner przyszłości MPS Xerox MPS — doskonałość we wspieraniu naszej floty urządzeń wielofunkcyjnych na terenie kampusu Produkty Xerox nie są już „drukowane”, są narzędziami transformacyjnymi Odwiedź stronę Xerox Management Print Services, aby uzyskać więcej informacji. Informacje o Gartner Peer Insights Recenzje Gartner Peer Insights stanowią subiektywne opinie poszczególnych użytkowników końcowych oparte na ich własnych doświadczeniach i nie reprezentują poglądów firmy Gartner ani jej podmiotów stowarzyszonych.
Program Gartner Peer Insights Customer First stanowi zobowiązanie organizacji do pozyskiwania opinii od klientów przy użyciu strategii programowego sourcingu i najlepszych praktyk. Nie reprezentują poglądów ani nie stanowią poparcia firmy Gartner lub jej podmiotów stowarzyszonych. Plakietka Gartner Peer Insights Customer First jest znakiem towarowym i znakiem usługowym firmy Gartner, Inc. i/lub jej podmiotów stowarzyszonych i jest używana w niniejszym dokumencie za zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Program Gartner Peer Insights Customer First stanowi zobowiązanie organizacji do pozyskiwania opinii od klientów przy użyciu strategii programowego sourcingu i najlepszych praktyk. Nie reprezentują poglądów ani nie stanowią poparcia firmy Gartner lub jej podmiotów stowarzyszonych. Informacje o Xerox Holdings Corporation (NASDAQ: XRX) Od ponad 100 lat Xerox nieustannie definiuje na nowo doświadczenia w miejscu pracy. Wykorzystując naszą pozycję lidera w technologii druku biurowego i produkcyjnego, rozszerzyliśmy działalność o oprogramowanie i usługi, aby w zrównoważony sposób zasilać dzisiejszych pracowników. Od biura po środowiska przemysłowe, nasze zróżnicowane rozwiązania biznesowe i usługi finansowe mają na celu usprawnienie codziennej pracy dla klientów — bez względu na to, gdzie ta praca jest wykonywana.
Dzisiaj naukowcy i inżynierowie Xerox kontynuują naszą spuściznę innowacji dzięki przełomowym technologiom transformacji cyfrowej, rzeczywistości rozszerzonej, automatyzacji procesów robotycznych, produkcji addytywnej, przemysłowemu Internetowi rzeczy i czystej technologii.