Galeria aplikacji Xerox to miejsce, w którym znajduje się wiele aplikacji dostępnych dla Twojej drukarki
lub drukarki wielofunkcyjnej Xerox. Mamy blogi, które wyjaśniają galerię aplikacji i aplikacje, ale nie
wyjaśniają, jak uzyskać wsparcie dla tych aplikacji. Porozmawiajmy, jak znaleźć wsparcie dla Twoich
aplikacji.
Twoim pierwszym źródłem jest www.support.xerox.com. Na stronie Xerox Support wpisz nazwę aplikacji
w polu wyszukiwania i naciśnij Enter. Na wynikowej stronie wybierz żądaną treść z listy. Materiał jest
podzielony na kategorie w zakładkach z artykułami z bazy wiedzy, sterownikami i plikami do pobrania (w
tym dokumentacją użytkownika), postami na forum i filmami, jeśli są dostępne.
Jeśli znalezione tam informacje nie są tym, czego szukasz, odwiedź Galerię aplikacji Xerox. Kliknij
aplikację, dla której potrzebujesz pomocy, aby otworzyć jej stronę. Przewiń stronę w dół do „Wsparcie” i
skorzystaj z linków. W przypadku niektórych aplikacji może być dostępna osobna baza wiedzy (KB) dla
używanego rozwiązania aplikacji. Ta baza wiedzy jest oddzielna od bazy wiedzy dostępnej dla samych
drukarek i drukarek wielofunkcyjnych i może mieć dedykowaną stronę kontaktową, aby uzyskać dalszą
pomoc.
Wszystkie aplikacje galerii aplikacji Xerox App Gallery są obsługiwane na forum wsparcia społeczności.
Odwiedź tablicę poświęconą specjalnie aplikacjom z galerii aplikacji Xerox. Możesz przeszukiwać fora lub
zadawać nowe pytania ekspertom Xerox i współpracownikom. Ogłoszenia o znanych problemach lub
przestojach mogą być również publikowane na tablicy Xerox App Gallery.
Zasoby pomocy technicznej Xerox App Gallery zapewnią Ci potrzebne informacje, kiedy i gdzie ich
potrzebujesz.