Po zakupie produktu nie dostałeś potwierdzenia zakupu to oznacza to, że wystąpił błąd systemu podczas uzupełniania danych osobowych. Brak potwierdzenia dokonania zamówienia jest równoznaczny z jego niezatwierdzeniem/niesfinalizowaniem transakcji w naszym sklepie. Zalecane jest sprawdzenie nasypujących kwestii: Sprawdź czy nie przekroczyłeś sugerowanego czasu 15 minut podczas wypełniania formularza zamówienia. Po upływie wyznaczonego czasu dane mogą nie zostać zapisane/ mogą zostać niezapisane. Jeśli mimo przestrzegania czasu pojawia się błąd spróbuj zresetować „dane prywatne przeglądarki” (kombinacja klawiszy ctrl shift del). Aby strona składania zamówienia funkcjonowała poprawnie zalecamy używania jednej z przeglądarek: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera. W razie innych problemów prosimy o kontakt z działem technicznym w firmie copy.net.pl

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego cotygodniowego biuletynu poniżej i nigdy nie przegap najnowszego produktu ani ekskluzywnej oferty.