Najczęściej zadawane pytania

Najlepsze rozwiązania w rozsądnych cenach

Najczęściej zadawane pytania

Celem wybrania najlepiej dopasowanego urządzenia najlepiej skontaktować się z naszym działem handlowym i przygotować informacje: Czy urządzenie ma być kolorowe czy czarno-białe? A3 czy A4? Jakie systemy operacyjne ma obsługiwać? Jaki jest przewidywany miesięczny wolumen wydruków?

Przykładamy wszelkich starań aby świadczone usługi były najwyższej jakości a sprzedawane produkty pochodziły od producentów marek o światowej renomie -firmy Xerox i HP Niestety nawet najwyższej jakości materiały eksploatacyjne czasem od zaufanych producentów mogą ulec awarii. Prosimy pamiętać, że w takich przypadkach służymy radą i pomocą i prosimy o kontakt mailowy: biuro@copy.net.pl oraz pod telefonem :22 880 91 68

Niektóre instrukcje firmy Hp i Xerox są dostępne online w trosce o ochronę środowiska .Firmy zrezygnowały z papierowej instrukcji obsługi. W takim wypadku instrukcja dołączana jest do urządzenia na płycie CD. Zazwyczaj w formie papierowej dodawana jest tylko krótka, obrazkowa instrukcja instalacji sprzętu. Forma gwarancji dołączonej do danego produktu zależy od standardów producenta. Część z nich nadal dołącza do opakowania papierową gwarancję (np. Xerox). Jeśli w pudełku mimo zapewnień, że gwarancja jest dołączona brakuje dokumentu, należy skontaktować się z działem handlowym pod adresem mailowym biuro@copy.net.pl , który pomoże w rozwiązaniu problemu.

Tak firma wystawia faktury VAT. Podczas składania zamówienia należy wypełnić pole „faktura VAT”. Jeśli zamawiający nie wypełni podanego pola, faktura automatycznie będzie sporządzona na dane osobowe podane w polu „dane osoby zamawiającej”. Przy zamówieniach internetowych nie wystawiamy paragonów – potwierdzeniem zakupu zawsze jest faktura VAT.

Zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy Copy.net.pl mieszczącej się przy ulicy Cypryjska 70/U2 Warszawa 02-76. Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w jednym z naszych punktów, zaznacz to w formularzu zamówienia.

Płatności można dopasować do swoich możliwości oraz indywidualnych potrzeb Wybierana się ją podczas składania zamówienia. W naszym sklepie internetowym copy.net.pl istnieją następujące sposoby zapłaty: Przelew z dowolnego banku Przekaz pocztowy Płatność przy odbiorze przesyłki

Dane osobowe można zmienić wyłącznie w momencie składania zamówienia – po sfinalizowaniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzenia zmian. Jeśli podałeś błędne lub nieaktualne dane, jak najszybciej skontaktuj się z działem handlowym pod adresem mailowym ( biuro@copy.net.pl) lub telefonem (22 880 91 68)

Jeśli podczas zamówienia zdublował się towar należy jak najszybciej skontaktować się drogą telefoniczną lub e-mailową (biuro@copy.net.pl )z działem z handlowym.

Po zakupie produktu nie dostałeś potwierdzenia zakupu to oznacza to, że wystąpił błąd systemu podczas uzupełniania danych osobowych. Brak potwierdzenia dokonania zamówienia jest równoznaczny z jego niezatwierdzeniem/niesfinalizowaniem transakcji w naszym sklepie. Zalecane jest sprawdzenie nasypujących kwestii: Sprawdź czy nie przekroczyłeś sugerowanego czasu 15 minut podczas wypełniania formularza zamówienia. Po upływie wyznaczonego czasu dane mogą nie zostać zapisane/ mogą zostać niezapisane. Jeśli mimo przestrzegania czasu pojawia się błąd spróbuj zresetować „dane prywatne przeglądarki” (kombinacja klawiszy ctrl shift del). Aby strona składania zamówienia funkcjonowała poprawnie zalecamy używania jednej z przeglądarek: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera. W razie innych problemów prosimy o kontakt z działem technicznym w firmie copy.net.pl

Skontaktuj się z nami , przedstawimy korzystną ofertę. Naszym celem i najczęstszym efektem pracy dla klienta jest optymalizacja procesów druku i kosztów z nimi związanych. Aby było to możliwe do każdego partnera podchodzimy indywidualnie, dbając o jego satysfakcję na każdym etapie współpracy.

Cena każdego produktu jest ustalana przy zamówieniach kilku sprzętów prosimy o kontakt indywidualny z działem handlowym w celu ustalenia ewentualnych rabatów.

Wszystkie produkty na stronie internetowej copy.net.pl posiadają indywidualny status dostępności, wyświetlany osobno dla każdego urządzenia. Aby uzyskać informację o dostępności produktu, prosimy o kontakt telefoniczny na temat dostępności ostatnich sztuk. Czas dostawy jest zależny od dostępności towaru u producenta. Jeżeli produkt czasowo nie znajduję się w ofercie sprzedażowej sklepu ani nie jest dostępny na magazynach producentów. W momencie dostarczenia przez producenta, danego produktu do firmy copy.net.pl, zostaje on automatycznie wprowadzony do sprzedaży. Niektóre produkty mogą być wycofane z oferty sprzedażowej w sklepie. Może to być spowodowane m.in. wstrzymaniem/zaprzestaniem produkcji danego urządzenia, przez producenta.

Load More

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego cotygodniowego biuletynu poniżej i nigdy nie przegap najnowszego produktu ani ekskluzywnej oferty.