Zobacz odpowiedzi na

Najczęściej zadawane pytania

1Jak wybrać odpowiednie urządzenie?

Aby jak najlepiej dopasować urządzenie do Państwa potrzeb, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Handlowym.
Informacje, które będziemy potrzebowali, aby przygotować wstępną ofertę:

-czy interesuje Państwa urządzenie formatu A3, czy A4?
-czy druk ma być monochromatyczny, czy również w kolorze?
-jaki jest przewidywany miesięczny wolumen Państwa wydruków (z podziałem na mono/kolor, jeśli jest to możliwe do określenia)?
-na jakim systemie operacyjnym Państwo pracują (Windows/iOS/Linux)?
-jakiego typu dokumenty Państwo drukują?

Tego typu wiedza, pozwoli nam najefektywniej dobrać odpowiedni sprzęt do możliwości i potrzeb Państwa firmy.

2Jakie są zasady napraw gwarancyjnych za zakupione urządzenia?

Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone usługi były najwyższej jakości, a sprzedawane produkty pochodziły od Producentów marek o światowej renomie:  Hp, Xerox, Samsung, OKI.
Bazujemy na materiałach oryginalnych, gdyż wychodzimy z założenia, że są one najbardziej niezawodne i godne zaufania, dzięki nim Klieci mogą mieć poczucie bezpieczeństwa, że sprzęt, w którym zostały użyte, będzie działał bezawaryjnie.

Niestety, czasami zdarza się tak, że nawet najwyższej jakości materiały eksploatacyjne mogą nieść za sobą ryzyko usterki.

Prosimy pamiętać, że w takich przypadkach służymy radą i pomocą i prosimy o kontakt mailowy: biuro@copy.net.pl oraz pod telefonem :22 880 91 68

3Dlaczego po zakupie towaru nie dołaczono książeczki z instrukcją obsługi w opakowaniu?
Niektóre instrukcje firmy Hp i Xerox są dostępne online w trosce o ochronę środowiska .Firmy zrezygnowały z papierowej instrukcji obsługi. W takim wypadku instrukcja dołączana jest do urządzenia na płycie CD. Zazwyczaj w formie papierowej dodawana jest tylko krótka, obrazkowa instrukcja instalacji sprzętu. Forma gwarancji dołączonej do danego produktu zależy od standardów producenta. Część z nich nadal dołącza do opakowania papierową gwarancję (np. Xerox). Jeśli w pudełku mimo zapewnień, że gwarancja jest dołączona brakuje dokumentu, należy skontaktować się z działem handlowym pod adresem mailowym biuro@copy.net.pl , który pomoże w rozwiązaniu problemu.
4Czy Firma Copy.net.pl wystawia fakturę VAT za zakupiony towar?

Tak, oczywiście wystawiamy faktury VAT.

Podczas składania zamówienia, należy wypełnić pole „faktura VAT”.
Jeśli zamawiający nie wypełni podanego pola, faktura automatycznie będzie sporządzona na dane osobowe podane w polu „dane osoby zamawiającej”. Przy zamówieniach internetowych nie wystawiamy paragonów – potwierdzeniem zakupu zawsze jest faktura VAT.

5Czy możliwy jest osobisty odbiór towaru w oddziale firmy Copy.net.pl?
Jak najbardziej jest taka możliwość. Zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy Copy.net.pl mieszczącej się przy ulicy Puławskiej 359, 02-819 Warszawa (wejście od parkingu przy ulicy Kraski). Prosimy o taką informację w formularzu zamówienia- celem przygotowania towaru do odbioru przez Klienta. Przy odbiorze osobistym, honorujemy tylko płatność gotówką.
6Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?
Płatności można dopasować do swoich możliwości oraz indywidualnych potrzeb. Formę płatności wybiera się podczas składania zamówienia. W naszym sklepie internetowym copy.net.pl istnieją następujące sposoby zapłaty: Przelew z dowolnego banku Przekaz pocztowy Płatność przy odbiorze przesyłki oraz płatność PayU.
7Co należy zrobić, jeśli po złożeniu zamówienia podano błędne dane do wysyłki lub faktury?
Dane osobowe można zmienić wyłącznie w momencie składania zamówienia – po sfinalizowaniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzenia zmian. Jeśli podałeś błędne lub nieaktualne dane, jak najszybciej skontaktuj się z działem handlowym pod adresem mailowym ( biuro@copy.net.pl) lub telefonem (22 880 91 68)
8Czy jest możliwość negocjacji cen na wybrane produkty lub przy większych zamówieniach ?
Skontaktuj się z nami , przedstawimy korzystną ofertę. Naszym celem i najczęstszym efektem pracy dla klienta jest optymalizacja procesów druku i kosztów z nimi związanych. Aby było to możliwe do każdego partnera podchodzimy indywidualnie, dbając o jego satysfakcję na każdym etapie współpracy.
9Czy ceny ulegają zmianie w sklepie internetowym?
Cena każdego produktu jest ustalana przy zamówieniach kilku sprzętów prosimy o kontakt indywidualny z działem handlowym w celu ustalenia ewentualnych rabatów.
10Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne w sklepie ?
Wszystkie produkty na stronie internetowej copy.net.pl posiadają indywidualny status dostępności, wyświetlany osobno dla każdego urządzenia. Aby uzyskać informację o dostępności produktu, prosimy o kontakt telefoniczny na temat dostępności ostatnich sztuk. Czas dostawy jest zależny od dostępności towaru u producenta. Jeżeli produkt czasowo nie znajduję się w ofercie sprzedażowej sklepu ani nie jest dostępny na magazynach producentów. W momencie dostarczenia przez producenta, danego produktu do firmy copy.net.pl, zostaje on automatycznie wprowadzony do sprzedaży. Niektóre produkty mogą być wycofane z oferty sprzedażowej w sklepie. Może to być spowodowane m.in. wstrzymaniem/zaprzestaniem produkcji danego urządzenia, przez producenta.