Kontrakt serwisowy

Kompleksowy serwis urządzeń drukujących

Kontrakt serwisowy to rozwiązanie, które gwarantuje fachową i kompleksową obsługę serwisową urządzeń drukujących. W ramach usługi zapewniamy:
  • ciągłość funkcjonowania urządzenia lub floty urządzeń przez cały okres eksploatacji,
  • pełną obsługę serwisową,
  • dostawę materiałów eksploatacyjnych.

Zadbamy o sprawne działanie systemu wydruku

Dzięki kontraktowi serwisowemu odpowiedzialność za sprawne działanie systemu wydruku zostaje przeniesiona na profesjonalny podmiot. Firma nie musi dbać o zapewnienie materiałów eksploatacyjnych oraz martwić się o potencjalne awarie. Zapewniamy kompleksową obsługę.

 

Wygoda

Usługa ograniczy do minimum czas, jaki pracownicy firmy musieliby poświęcić na rozwiązywanie problemów z systemem wydruku.

Szybka reakcja

Każde zgłoszenie awarii lub usterki jest przez nas natychmiast rejestrowane, a czas reakcji serwisowej zapisany jest w umowie.

Trwałość systemu

Nasze działania zapewniają trwałość oraz bezawaryjność całego systemu.


Comiesięczne realne rozliczenia

Kontrakt serwisowy jest rozliczany co miesiąc na postawie faktycznej ilości wykonanych wydruków, dzięki czemu firma płaci jedynie za to, co rzeczywiście zostało wydrukowane.

Żadnych dodatkowych kosztów

W cenę wydruku wliczone są wszelkie koszty wynikające z eksploatacji włącznie z kosztem wizyt serwisowych, przeglądów okresowych, usuwania wszelkich awarii i dostawą materiałów eksploatacyjnych.

Codzienny kontakt za pomocą infolinii

W ramach usługi oferujemy również dostęp do infolinii czynnej w dni robocze pomiędzy 8:30 a 16:30, gdzie można zasięgnąć niezbędnej wiedzy odnośnie funkcjonowania urządzeń.

Urządzenia zastępcze na czas naprawy

W przypadku poważnej awarii, gdy urządzenie nie może być naprawione w miejscu użytkowania, serwis zapewnia urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach.